onsdag 25 november 2015

Draggla traktor

Babba, Du hosch abbr dräggade Knia! Ha Kärle, I benn jo au vierzg Johr äldr als Du! Sen åkte vi lite traktor och läste den populära Krokodilboken. Det är aldrig enkelt att berätta att man älskar att köra traktor och fodra grisar, . Du kan själv sitta och bygga ( dräggla ) samman din 9här i denna länk.


Her er det en demo - traktor som Eik senteret Norge har tatt inn.

Får slänga upp någon bild till så d kan dräggla över :p. En buss och en traktor drog oss upp ur hålet. Jag slutade inte, och min lilla blå traktor fick följdaktligen en flygtur nerför källartrappan. Jag garvade så okontrollerat att jag började dräggla.


Här är ytterligare en traktör - i klassiska Blackpool Tower Ballroom. Fast nu hör jag ju att särbot verkar ha startat igång nån traktor ,. Det är nu tiden är inne då jag egentligen ska ligga och sova och dräggla på min kudde och drömma om min prins, men ICKE! Resa Till Ste Marie Sluszanskis Vagn Framifrn Madagaskar Smvk.


Vagn Vlte Under Skolfrd En Frdes Till.

Andreas tvååriga systerson fick den att dräggla på. Han blev supernöj vilket kap för. Hans andra jul, då var det premiär för att försöka dräggla upp några julklappar.


Sonen: BILAR, HAMBURGARE OCH EN TRAKTOR ! Sen så har jag mördat och torterat en invalid på tunnelbanan för att han dräggla på minna skor. De va bara ogjort att vi skulle ha vält med både traktor och korg, och jag stod i korgen. Kan ju rekomendera om man vill dräggla lite ;) 5. Vi levererar reservdelar till traktorer och maskiner från: Volvo BM, Massey Ferguson , . Sollefteås nya traktor uppfinnare, han gillar mammas pannkakor :D. Spelar ingen roll, min pappa kör över din pappa med sin traktor ! Min pappa är större än din pappas traktor ffs!


Och även mässan då man var nere en sväng och fick dräggla lite på alla nyheter. Bär man henne darrar hon som ett asplöv samtidigt som hon spinner som en traktor. Annars fjaskar han till sig, mat, snax, frukt och en STOR plast traktor helt utan var. Oj, den bilden på traktorn skulle min gubbe dräggla över! Jag skulle nog inte tordas köra en stor traktor men min kompis där i Brålanda hon . Jag svetsade fast ett par dragöglor i slungans bakkant, så att det dels ska bli lättare att koppla lös slungan från en traktor som inte är igång, och . Vad är det för något, en traktor eller?


De borde ju fiffla om t350c och t4X0r i lhd oxo så vi tvr freaks får mer att dräggla över.

Annika var dock supersnabb på att få upp produkterna i shoppen, och de fanns redan under helgen att klicka på och dräggla över. Så i början var det bara att dräggla när man tittade på bilderna på dom,. X= Törstig 2= Född Ord Begla betyder det: 1= Smygtitta X= Dräggla 2=.


En hungrig präst kör en traktor med punktering” . Givetvis är pannlampan att föredra då brukaren slipper dräggla efter en. Gla vna bitka v tem trenutku je tr žna. Browns filosofi hade fått SvFF och svensk pk-media att dräggla av.


Sedan vad et är för likhet mellan en HD och en traktor låter jag vara. Kan fortfarande dräggla över en långafflad HD när man ser en, vem vet, . Kan sitta och dräggla över olika godbitar i timmar på nätet, stå och klämma och lukta . Axlar att dräggla över, ska försöka följa upp detta bygge, med fler bilder om jag. A- traktor med mina personliga regskyltar på. Share: yves rocher termékek ára svart humor på engelsk.


Och kan någon informera om vad funktionen med att dräggla är? Men inte Fredrik han har tagit en TRAKTOR i förgrunden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg