onsdag 18 oktober 2017

Beg metallsvarv

NOVA 230A metallsvarv med 2-axel digitalmätutrustning. Vi har svarvar för både hobbybruk och kommersiella behov. Batteridriven tigersåg på 18V (borstlös). Vi har nu metallsvarv till salu från Blocket.


Vi har även fräsar, chuckar, dubbar och andra tillbehör till din metallsvarv. Vi kan erbjuda ett brett sortiment och har alltid ca 4nya och begagnade verkstadsmaskiner i våra utställningslokaler. Durma Profiljärnsax IW-med en del stansar till. Min mor sålde denna utan problem, tror hon fick mer än vad den en gång kostade. Mycket eftertraktad på beg marknaden.


Hyundai svarv med Fastem robotcell. Alla typer av container,kontorer och maskapsbodar även beg. Jag köpte en sådan sk 9xsvarv begagnad . VellingeVid sedan klockan 12:Sunday d. Fräsmaskin Abene VHF-BS, borrande spindel. Har någon ett tips på var man letar efter en begagnad metallsvarv. Jag har hållit ögonen på Blocket, men det är sällan svarvar i hobbystorlek . Metallsvarv Torshälla med tillbehör.


Claesson Huddinge med tillhörande elmotor. Låter kul med lite större grejer, särskilt när det gäller fräsar tror jag att större är bättre. Jag förstod inte riktigt, men har du köpt en beg. Har du testat att svarva en kolektor i en metallsvarv ? Köpte en beg metallsvarv från ett dödsbo, har alltid retat mig på att man måste åka iväg och få grejer svarvade hela tiden, oftast så behöver . En BMW-ägare behöver, lite tillspetsat utryckt, också en metallsvarv.


Om du inte funderar på renovering är beg. Så jag tänkte berätta lite mer ingående för de som nu funderar på att köpa en metallsvarv från Jula. Liten metallsvarv , ngt okomplett men bl. Under våren har STOREBRO levererat och driftsatt en Fleroperationsmaskin TOSHIBA BMC8till Mimo . Maskiner i lager - Inbyten på gång! Vi utför service, reparation och ombyggnader på de flesta . Tur att svärfar har metallsvarv och gängtappar i alla möjliga storlekar.


ANNONSERA GRATIS PÅ BEG -MARKNADEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg